dimecres, 25 de juny del 2008

QUASI DE VACANCES... MALGRAT LA PAPERASSA

Encara que no siga hui, alguna cosa es nota a l'ambient: a l'institut quedem quatre gats/es. És increïble la quantitat de paperassa inútil que cal fer als instituts i que estic quasi segur que ningú no es mira. A més a més, ha de ser en paper. Deu ser perquè ens sobren boscos i podem balafiar-los de qualsevol manera. En fi, una estupidesa com una altra. Tan fàcil com seria lliurar tota la documentació en disquets i emmagatzemar-la així. Encara que no sé si això serà més perjudicial per al medi ambient. Tanmateix, ens estalviaríem molt d'espai i papers esgrogueïts. Però toca així i així s'ha de fer.
S'acaba el curs i se'ns acosten les vacances. Em pensava que no arribarien mai. L'estiu! Temps de tranquil·litat, gossera, piscina, viatjar i llegir. Tinc unes quantes lectures començades i aparcades que voldria acabar-les al llarg de l'estiu. Tot i que, tal i com estem de feina pendent a Beneixama (el terrat i tot plegat) no sé el temps que m'hi quedarà. Tenim pendents alguns viatges i ja veurem què hi farem. Tot depén de la vidriola. Tal i com està pujant tot, haurem de pensar-nos-ho bé.
Internet fa coses rares. No em deixava pujar aquest post de cap manera. Deu ser la calor (una calda insuportable) que ens ha vingut avui.

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Quin munt de paperassa inútil ens fan fer... que si memòries, que si programacions, que si actes de reunions, que si exàmens de recuperació... i al final... qui s'ho mira tot això? :(
Sort sort sort que ja s'acaba... ara vénen uns dies que m'agraden molt: els cursos d'estiu, on torno a ser alumna per uns dies...
I després, vacances! No tan de "gossera" com les teves ;) però sí de descans, lectura i molta molta escalada!

Francesc ha dit...

Gemma: espere que t'ho passes pipa fent tot això que t'agrada. Però, no ens abandonaràs aquest estiu? Què farem si no ens deixes les teues dolces, temptadores i magnífiques receptes? ;D