dilluns, 11 de febrer del 2008

PÚDING DE MAGDALENES...

Darrerament visite molts blogs/blocs de cuina, sobretot el de "la cuina de casa". Hi teniu una entrada directa des del meu blog. Total, que hi vaig veure una recepta fàcil de dolç i m'hi vaig animar a fer-lo. La veritat és que no em va eixir malament del tot. Ací en teniu la foto i la recepta:


Ingredients:
6 ous
200g de sucre
1l de llet·
1 branca de canyella
300g de magdalenes
Caramel líquid Royal

Preparació:
Poseu la llet, el sucre i la canyella en un cassó al foc. Quan arranque el bull, tragueu-ho i deixeu-ho temperar. Afegiu les magdalenes esmicolades, els ous batuts i aboqueu-ho dins d'un motlle de corona caramel·litzat.
Coeu-ho al microones a 750w en tres tandes de 5 minuts, deixant 2 minuts de repòs entre cada tanda. Deixeu-ho refredar, desemmotlleu i reserveu a la nevera fins el moment de servir.
Bon profit!

1 comentari:

Gemma ha dit...

T'ha quedat ESPECTACULAR!
I a partir d'ara, més posts de cuina, sobretot amb receptes valencianes, que feu uns arrossets... :)