divendres, 23 de gener del 2015

CASSOLETES DE CARRANC

Aquest entrant és facilíssim de fer i té un gustet molt abellidor. A casa va agradar molt i molt i, a més, queda molt vistós a taula.


CASSOLETES DE CARRANC


INGREDIENTS:
Cassoletes de pasta brisa cuites
12 barretes de palets de carranc (surimi)
10 cullerades de maonesa "Hellmann's"
1 cullerada de mostassa de Dijon "a l'antiga"
1 potet de succedani de caviar negre

PREPARACIÓ:
Amb un rall (o un robot picador) ratllem les barretes de surimi en un llibrell. Els afegim la mostassa i la maonesa i ho barregem tot amb una cullera. Reservem durant una estona perquè s'unisquen els sabors.
Amb una cullereta (o millor amb una mànega pastissera amb una boca ben ampla i que jo no tenia) anem omplint les cassoletes.
Quan estiguen totes plenes, els posem per damunt una mica de succedani de caviar negre i les reservem al frigorífic fins al moment de servir-les a taula tapades amb un plàstic film perquè no es ressequisquen.
Més senzill, impossible!! O no?

8 comentaris:

Núria ha dit...

Quina bona pinta i molt ben presentades! M'agraden molt les cassoletes com aperitiu, les provaré! Petons

amparo puig ha dit...

Molt bó. Escolta Paco, les cassoletes les has fet tu o les has comprat fetes?

Gemma ha dit...

Escolta, això de "carranc" tu has inventat tu? No ho havia sentit mai!
Fàcils de fer, boníssims i amb l'èxit assegurat!

No tot són postres ha dit...

carranc catacranc!!!! Que bones aquestes cassoletes per a aperitius!!

PTNTS
Dolça

La Cuina de l'Olga ha dit...

A la reserva se'n van!!! Pel proper soparillo de picoteo!!!
Petons i....bona setmana!!!
Olga

Chus Castro ha dit...

Serà senzill, però el resultat és deliciós i quedes com un rei si tens convidats. Bona setmana.

les receptes que m'agraden ha dit...

Han d'estar tremendes! Jo sóc molt fan dels apritius, mai tinc prou receptes i si són tan xules com aquesta millor, així que apuntades queden! No se si saps que organitzo un concurs al meu blog, sortegem un lot de productes Castey valorat en 160€, tens tota la informació al bloc, m'encantaría comptar amb tu, a veure si t'animes! Una abraçada Francesc!

Francesc ha dit...

Núria: és una manera de gaudir-les molt facileta.

Amparo: les cassoletes són comprades al supermercat. Però, si tinc més temps, m'agrada fer-les jo amb pasta brisa casolana.

Gemma: no m'ho he inventat. Això de "carranc" és la manera que tenim una bona part dels valencians d'anomenar el normatiu "cranc".

Olga: sempre estem a punt per a fer una celebració, eh?

Chus: la veritat és que van resultar tot un èxit.

Pilar C.: moltes gràcies per avisar-me. Salutacions