dimarts, 1 de gener del 2008

UN ANY NOU QUE COMENÇA

Bé, ja tenim de cara un any nou que comença. Aquest capdany, com molts d'altres, segur que haurem fet un munt de pensaments per a l'enfocament de la nostra vida durant els pròxims 365 dies (o en seran 366?, és que ara no recorde si aquest any és bixest). De tant previsibles semblen quasi un tòpic. Com que no he fumat mai no puc dir "deixaré de fumar". Deixar de menjar xocolate pur, sol o amb ametlles o avellanes? Ni pensar-ho! Si de cas, intententaré menjar-ne menys. Aquest Nadal m'he posat les botes (i un parell d'arroves) disfrutant dels plaers de la taula... Què hi farem! Sempre em passa igual quan vénen aquestes dates. Ara pense que hauré de fer règim i una mica més d'esport. Intentaré fer bondat amb tot plegat.
Pel que fa a la nostra llengua i al nostre País de Països, ja en parlaré més endavant.
Als qui em llegiu o em llegireu, us desitge un bon any, bona salut i tot això que se sol dir, però de veritat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

"Una mica més d'esport" Voldràs dir, començar a fer una mica d'esport! Jo estic disposta a acompanyar-te pel camí del Salze i pel camí del 2008, també. Em deus unes tres-centes mil passejades! T'estime. Oreto.

Teresa ha dit...

Jo crec que tots dos hauríeu de fer una miqueta d'esport, eh?

I tu, Francesc, ja t'hi val... Mira que no eixir a passejar amb la meua filla... Que no m'entere jo, eh?

(M'alegre que hages apanyat això dels comentaris)

Feliç any de nou. Bikiños