divendres, 5 de juny del 2015

PASTÍS DE GALETES DE XOCOLATE

Crec que ho he dit milanta vegades: el xocolate em perd!! Recepta que veig a la xarxa que duu xocolate o que taste i me la diuen, recepta que prove de fer. Fa un temps, badant per la xarxa, m'hi vaig trobar en aquest blog una recepta facilíssima de fer i que pintava molt i molt bé. No em vaig equivocar gens ni mica! Està boníssim aquest pastís que vos propose ara i segur que farà les delícies de qualsevol xocolataddicte que el taste. Com sempre, la vaig variar una miqueta, més que rés, per afegir-hi un poc més de xocolate, per si no n'hi duia prou!!

PASTÍS DE GALETES DE XOCOLATE




INGREDIENTS: 
- 300g de galetes tipus  "Príncipe" (les meues eren del Consum)
- 3 ous grans 
- 200 ml de llet descremada (sense lactosa)
- 120 gr de sucre 
- 2 cullerades soperes de cacau Valor 0% greix
- 100 ml d'oli de gira-sol 
- 1 sobre d'impulsor Royal 

Per a la cobertura: 
- 200 gr de xocolate negre Nestlé Postres 
- 50 gr de mantega 

ELABORACIÓ: 
Primer anem a preescalfar el forn a 200ºC a dalt, a sota i amb l'aire. 
Triturem les galetes i les barregem amb el sucre, els ous, l'oli, la llet, el cacau en pols i l'impulsor. Batem tot molt bé amb el batedor manual de varetes. 
Untem un motlle redó amb mantega. Retallem un redolí de paper de forn de la mateixa mida que el cul del motle i el posem a dins. El greixem amb més mantega.
Aboquem la barreja anterior i el fiquem al forn (abaixarem, llavors, la temperatura a 180ºC i el posarem a funció de sota, sense aire i a la part més alta del forn) durant 25 - 30 minuts aproximadament. Això dependrà de cada forn. Sempre hem  de vigilar perquè no se'ns quede sec). 
Traiem del forn el pastís i el deixem refredar en una reixeta perquè no agafe humitat. 

Mentrestant fem la cobertura. Fonem el xocolate Nestlé Postres amb la mantega al bany maria. 

La deixem refredar fins que estiga a temperatura ambient i cobrim el pastís amb ella.

Deixem reposar una estona i ja està bo per a passar un gust!!

5 comentaris:

No tot són postres ha dit...

No ho facis això Francesc... ufffffff jo no em puc resistir davant aquests pastissos tan bons...i ara volia fer una mica de bondat!!!!!
És igual, el faré de totes maneres ;-)
Ptnts
Dolça

Gemma ha dit...

La foto del tall és espectacular, ja es veu que té una textura perfecta.
I amb la cobertura de xocolate, de vici total!!!

La Cuina de l'Olga ha dit...

Uuuuaaalaaaa!!! Quina passada de pastís! No havia vist mai un pastís fet amb galetes tipus Príncipe! Aquest va a la llibreta de receptes de cap.....#passodeloperacióbikini
Petons, Francesc!!!!
Olga

esborrar ha dit...

Mare, quina pinta! Aquest pastís amb galetes príncipe deu ser una bomba!! M'enduc la recepta!
Marta

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Francesc; No si de xocolata ja en porta ja...¡¡
Si ets "xocoadicte" no si pot fer mes...¡¡
Salutacions Francesc¡¡ :O)