dimarts, 25 de novembre del 2008

M'HAN DONAT EL PREMI "DARDOS"


En fi, que he entrat a ca l’amic d’Eines de Llengua i he vist que estava entre els agraciats que havien rebut el premi “Dardos”. Com que es tracta de donar aquest premi a 15 blocs més, ara m’he trobat amb un compromís perquè hi ha algun dels blocs que jo premiaria que ja el reben (com el mateix que me l’ha concedit). També, perquè jo li’l donaria a més blocs. En fi, un bon embolic. Per tant, després d’una bona estona de cavil·lar, ací va una mena de “tria d’urgència”:

1. ÀNGEL CANET CATALÀ

2. CALLAR TAMBÉ ÉS MENTIR

3. CUCARELLA

4. CUINAR ÉS GENERÓS

5. DOS POALS DE SABÓ

6. EL CAFÈ DE NIT

7. E-LECTA

8. EL TAO DE TERESA

9. INTENTEM-HO

10. LA CUINA DE CASA

11. LA CUINA VERMELLA

12. LA MALETA DE BOSTON

13. SAMFAINA D’ARTS

14. UNA VIDA ENTRE MADONES

15. UN RACÓ DEL MÓN

Les “bases” d’aquest premi estan en portuguès, però són ben entenedores:

«Trata-se de um prémio que está a correr mundo, reconhecendo aqueles blogues que consideramos transmissores dos grandes valores humanos, com a qualidade conferida por uma consequente militância em torno das grandes causas, como seja o património e a liberdade, as pessoas e a qualidade de vida, o ambiente e as tradições, a memória e a dignidade, a cultura e o lazer.

«Estes selos, foram criados com a intenção de promover o salutar convívio entre os bloggers e como forma de demonstrar carinho e, reconhecimento por um trabalho, que agregue valor à Web.» (citando o Café Portugal)»

Para explicar o critério utilizado, cito e subscrevo este texto do Rui Dias José: «Fica claro (expressamente afirmado e dito!) que as minhas escolhas para os "Premios Dardos" têm na base relações de amizade, proximidade ou identificação. Sou humano como os demais e, na teia de relações na net, gosto, quero, apaixono-me... Tudo é portanto subjectivo. E ainda bem!»

Espere que els/les que el rebeu us faça content. Jo també qüestione, com el Miquel, la necessitat d’aquests premis encadenats. Tanmateix, com que no va malament fer-li una ullada d’estimació i “bon rotllet” a la gent que visites, doncs, això mateix.

10 comentaris:

Delfica ha dit...

Moltes gràcies Francesc, el penjo ara mateix i faig repartiment de premis per la part que em toca.
Petons.

Teresa ha dit...

Ei, moltes gràcies per la nominació!

He dit nominació? Això sí que estaria bé, nominar els blocs, com feia el Risto amb els xiquets d'OT, jajajja.

Sara Maria ha dit...

Moltes gràcies, ara em passes la feina a mi!!!

dospoals ha dit...

Este... gràcies pel premi a tot un veterà (quatre anys quasi ja)

miquelet ha dit...

Moltes gràcies Francesc. És un honor que bona gent com tu et trie entre els seus preferits.

Salut.

La cuina vermella ha dit...

Amic Francesc,

moltíssimes gràcies des de la cuina vermella. Coincidim amb l'opinió teva i d'en Miquel sobre aquestes cadenes. A nosaltres a més a més ens van una mica de vergonya. Ara, venint de tú, és un regal que desem dins el cofre dels tresors. Una abraçada.

Txell i Kike

Gemma ha dit...

Moltes moltes moltes gràcies! És tot un honor!
Com la majoria, tampoc sóc gaire amiga de les cadenes entre blogs, però tot i així, aquest premi em fa molta il·lu :)

Glòria ha dit...

Moltes gràcies Francesc, em sembla que compartim opinió sobre aquestes cadenes, però de totes maneres, aquest premi, ens fa molta il·lusió venint d'on ve.
Una abraçada ben forta!

Bruguers ha dit...

Graaaaacies amb retard.
També em fa vergonya rebre'l. Tot i que m'he posat vermella com un tomàquet :D vaig a penjar-lo corrents a la vitrina.
L'agafo com un bon regal d'aniversari (és avui)i el passo a les persones que crec es mereixen un reconeixament.
Petons des de Castelldefels.

glòria ha dit...

Francesc,
Gràcies en nom de l'Enric i de la que t'escriu.
Besades!