dilluns, 15 de març del 2010

TRUITA DE XAMPINYONS I JULIVERT

L'altre dimecres vaig anar a plaça a comprar i vaig veure uns xampinyons d'aquells acabats de collir que feien molt bona cara. Feien tant de goig que vaig pensar a fer-ne una truita.

TRUITA DE XAMPINYONS I JULIVERT


INGREDIENTS:
Xampinyons
Julivert
3 ous frescs
1 all
Sal
Oli d'oliva de Beneixama

PREPARACIÓ:
Rentem els xampinyons i els tallem a quarts. En una paella fonda, posem un raig d'oli de Beneixama i, quan estiga ben calent, hi sofregim un all sec perquè hi deixe el seu aroma.
Traiem l'all de la paella. Aboquem els xampinyons i els hi anem sofregint amb un polsimet de sal fins que estiguen ben daurats. Mentrestant, trinxem el julivert. Batem els ous amb una mica de sal. Hi afegim el julivert i els xampinyons.

Posem més oli a la paella, si no n'hi haguera prou. El fem ben calent i hi aboquem els batuts i els xampinyons amb el julivert. Anem fregint a poc a poc, fins que quede quallada però no seca. Si queda una mica oliosa, sempre li'n podem llevar amb paper de cuina.

14 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Va, l'esmorzem? jo poso el pa amb tomàquet i el cafè amb llet, us fa?

Gemma ha dit...

Jo enlloc d'esmorzar, me'n demano un bon tall per dinar... I jo poso les postres! :)

No tot són postres ha dit...

Doncs una servidora ni esmorzar ni dinar, va bé per sopàr, Francesc? L'amanida és cosa meva, jejej
PTNTS
Dolça

El pare ha dit...

Francesc,

Val més que vigilis que amb aquesta presentació en un moment ja t'han deixat sense esmorzar, dinar ni sopar, només et queda menjar-te-la per berenar, hahaha.

Salut.

GLÒRIA ha dit...

Té un aspecte deliciós. Gràcies a les fotografies me la mejo amb els ulls i la veig prou fàcil de fer com per, un dia d'aquest, tastar-la de de debó.
Bon profit!

Xavier ha dit...

Collinsa!
Si al remat feu el dinar (o esmorzar), penseu a convidar-m’hi!!!

;P

Glòria ha dit...

Ara que ja és hora, per a mi, per sopar!!!.

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Francesc; La Gemma posa les postres, la Dolça l'amanida, tu Francesc la truita -i l'oli de Beneixama- i jo que puc posar, a part de la gana?.
Una truita sempre és benvinguda, a totes hores¡¡. :-D
Salutacions a l'Oretto¡¡

Mercè ha dit...

Francesc, jo a la truita de xampinyons no hi poso julivert! Ho hauré de provar!
Preparats per la classe de la Mireia? ;)
Petons!

Francesc ha dit...

Bé: atès l'èxit de la convocatòria, hauré de fer-ne unes quantes, de truites... Gràcies pels vostres comentaris. ;D

Manel ha dit...

Té molt bona pinta. Demà la faig per a sopar.
gràcies.
salut

Francesc ha dit...

Manel: ja me'n diràs el què! Salutacions

Manel ha dit...

Francesc, molt bona i, el més important per a mi, fàcil de fer. Seguiré el teu bloc per a trobar noves receptes i anar aprenent.
gràcies
salut

Francesc ha dit...

Manel: estic molt content que t'haja agradat. Sempre seràs benvingut al meu blog. Salutacions