dimarts, 3 de juny del 2008

TOT RECORDANT LA MARE D'INTERNET, POSEM PER CAS...


Ja fa dos dies que tinc problemes per a accedir al meu bloc. Resulta que, quan vull visualtitzar-lo, m'ix una nota d'avís que em diu que no pot ser. Que la meua crida és semblant a la d'algun virus programat i que no poden donar-me permís per a entrar al meu propi bloc i, de retruc, tampoc no als altres del "blogspot". El curiós del cas és que no passa a tota hora. És segons li ve de gust. Això m'emprenya molt perquè m'entrebanca les possibilitats de la xarxa. En fi, supose que sobreviuré fins que vindrà el meu nebot (que en sap un munt d'informàtica, virus i altres històries d'internet) i m'ho solucionarà. Mentrestant, mala llet còsmica a nivell de iogurt caducat. ("xhjkk**>>###@@€€%%!!!)

Post-comentari: El meu nebot ha vingut i ja puc accedir-hi bé. Es veu que tenia l'ordinador "refredat" (ehem!).

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Que estrany... i no era un problema de blogger? Et passava des de qualsevol ordinador o només des de casa?
Quina sort tenir un nebot expert en informàtica que et solucioni els problemillos ;) Que els ordinadors, a vegades són un autèntic misteri :(

Francesc ha dit...

Doncs sí. Em passava des de l'opció de blogger. Quan volia visualitzar el meu bloc o veure'n alguna aportació, sempre m'hi eixia eixa noteta que ho sentien molt, que semblava una crida de virus i tota la pesca. Ara, no em demanes com s'ho ha fet el meu nebot per a solucionar-ho. Tot i que jo era al seu costat, sóc totalment incapaç ni de fer-te'n dos dels cinc cèntims. La informàtica no és el meu. Ho sent.